วันอังคารที่ 22 พฤศจิกายน พ.ศ. 2554

Garmin GPSMAP 78S 010-00864-01 Marine GPS Navigator and World Wide Chartplotter

Garmin GPSMAP 78S 010-00864-01 Marine GPS Navigator and World Wide Chartplotter
GPSMAP 60CSx Handheld GPS Navigator Garmin GPSMAP 78S 010-00864-01, marka Garmin3 osi kompas i barometryczny gniazdo kart altimetermicroSD opcjonalnej mappingFloats, buoyantWorldwide zacienione mapę bazową ulgę miałem pewne doświadczenie z GPS 76 nad i stwierdziła, że bardzo trudno zobaczyć w pełnym słońcu na wody. Tak więc byłem trochę zdenerwowany GPS 78sc nie być w stanie kopać opon. Doszło wczoraj i spędziłem około 6 godzin łącznie przyzwyczaić. Miałem pewne problemy w pierwszej myśli, że kupił kota w worku - ale po rozmawiać z ludźmi na Garmin technicznie rzecz biorąc, mam rozwiązać wszystkie problemy. Proste urządzenie pod względem dokładności i niewiarygodne dla tak małej obudowie. Heavy On My MOB (człowiek za burtą) wyświetlacz w celu ustalenia wiatr znak namiar oraz odległość do komisji regatowej łodzi w pracy na morzu klas. Kolorowy ekran jest bardzo dobrze widoczne w jasnym oświetleniu. Odpowiednie zalogować ...
more infomation

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น